luni, 5 iunie 2017

© Moartea ar trebui să se teamă de iubire


Eu nu mai am, nu mai am temeri, din clipa în care mi-am abandonat toate durerile, neliniștile și neiubirile... Uneori, trebuie să învățăm să lăsăm trecutul în trecut, să ștergem tot ce ne-a făcut să batem pasul pe loc în sufletul și viața noastră fără să ne ducă undeva, fără să aibă vreo finalitate! Doare ca naiba. E ca atunci când torni spirt pe rană deschisă, dar trebuie să o faci să nu se infecteze. Și o faci. Când ești pregătit. Odată și bine! Tai în tine până în carne crudă apoi, te rogi să te vindeci. Și te vindeci, deoarece viața te răsplătește mereu când ajungi să te iubești și să te respecți, când îți deschizi ușile și nu stai speriată în spatele lor! Știți cum se vindecă sufletul? Cu suflet! Cu mult suflet! Toți putem fi vindecați și nu o dată, dar trebuie să știm că se poate și merităm! Eu nu mai am temeri...le-am șters odată cu...tine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu